
Nel den Haak-van Hesteren
Er branden 153 kaarsen
maar af en toe een beetje
en alle beetjes die je stierf,
’t is vreemd, maar die vergeet je,
het is je dikwijls zelfs ontgaan,
je zegt ik ben wat moe,
maar op een keer dan ben je aan
je laatste beetje toe.
Toon Hermans
Reacties
Meest recent
Hannie
15 juni 2018
Sterkte
Heel veel sterkte met dit verlies. Wat zal ik haar lach missen.
Marianne
15 juni 2018
Aan de familie
gecondoleerd met het verlies heel veel sterkte de komende tijd
H
15 juni 2018
Lieve familie,
Heel veel sterkte in deze donkere dagen! Moge het n steun zijn te weten dat ik aan jullie denk!
Liefs,
Erna Van Gils Mertens
Erna
14 juni 2018
Sterkte
Lieve familie, gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en oma. Veel sterkte in de komende tijd. Audrey de Haan
Audrey
14 juni 2018
gecondoleerd met het overlijden van je moeder en schoonmoeder en oma en overgrootmoeder. Heel veel stekte en kracht toegewenst om dit verdriet te kunn...
roel en emiel
13 juni 2018
Gecondoleerd.
Gecondoleerd met het overlijden van moeder, schoonmoeder, oma, overgrootmoeder. Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit ver...
Hetty
13 juni 2018
sterkte
Heel veel sterkte gewenst met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder, grootmoeder en overgrootmoeder!!
Hans en Marion van d...
Marion
13 juni 2018
De Memori van Nel delen
Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Nel ook hebben gekend.

Nel is verbonden aan de gedenkpagina van
Tiel
Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Tiel. Iedereen die Nel (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Een beetje houvast
Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.
Lees meer
‘Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft’
Gecondoleerd met het verlies van jullie dierbare (schoon-) moeder en oma.
Heel veel sterkte...