
patricia bouwens
Er branden 118 kaarsen
en hoe jij was .
ik ben je dankbaar dat wij 25 jaar goed en fijn tijden
hebben
gehad
Reacties
Meest recent
knuffelbeer
29 mei 2006
ik staar omhoog en zoek naar jou
in het zwart van de nacht
ik stel me voor dat jij daar bent
en gewoon tegen mij lacht
ik zie je niet ik hoor je ...
knuffelbeer
25 april 2006
Lieve Patricia.
Wat heb ik ontzettend veel bewondering voor jou vader en moeder.
Het enigste wat zij nog kunnen doen is voor jou kindertjes zorgen.E...
anonymous
15 april 2006
ik mis je elke dag .
en denk dan aan vroeger toen we paas eiern gingen zoeken in het park.
ik denk steeds meer aan vroeger terug.
hoe fijn we het t...
knuffelbeer
9 april 2006
lieve patricia.
vanavond draai ik jou muziek en kijk dan op jou side naar de foto;s.
steek nog wat kaarsjes voor je af.
als ik je zo op de foto zie...
knuffelbeer
10 maart 2006
patricia ik hou, van je kusjes.
ik denk elke dag aan jou.
ik brand elke dag een kaars voor jou.
kusjes pappa.
knuffelbeer
6 maart 2006
lieve patricia
ik mis je elke dag.
en denk dan vaak aan vroeger terug.
ik weet dat je van boven naar je kinderen kijkt.
het doet ons veel verdriet...
knuffelbeer
16 februari 2006
Lieve Patricia,
Wat een ongelovelijk verhaal is en blijft het! Ik heb je niet lang gekend, we hebben samen in de klas gezeten. Je raakte zwanger en z...
Cindy
25 november 2005
lieve familie ik heb ook een kaarsje aangestoken
anonymous
25 oktober 2005
ja patricia,ik heb er gewoon geen woorden voor.wat ze jou hebben aan gedaan.wat bezielt zoon man toch,ik snap dat gewoon niet.
ik hoop dat je nu de r...
willy
20 september 2005
lieve patricia*ik heb voor jou een paar kaarsjes op gestoken.ik heb er geen woorden voor.....jou zo uit dit leven weg te halen,je kindjes moeten achte...
anonymous
18 september 2005
Wat een vreselijk verlies moet dit zijn voor jullie, en vooral voor haar 3 kinderen. Veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd
sylvia
18 september 2005
Lieve familie.
Ten eerste van harte gecondoleerd met dit enorme verlies.
Wat een verschrikkelijk verhaal, vermoord door haar eigen man.
Oh oh w...
Margida
17 september 2005
Om kippevel van te krijgen,wat een leed en wat een verlies.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst
anonymous
16 september 2005
De Memori van patricia delen
Deel deze algemene kennisgeving met anderen die patricia ook hebben gekend.

patricia is verbonden aan de gedenkpagina van
Memori
Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Memori. Iedereen die patricia (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Een beetje houvast
Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.
Lees meer
ik dacht dat ik heel sterk was.dat ik echt alles kon.
dat niks me toch kon deren.
dat ik alles overwon.
ja zelfs toen alles donker werd .
bleef ik...