Rene Aarnink

Rene Aarnink


★ 16 april 1968✝︎ Rotterdam, 1 november 2012

Er branden 168 kaarsen

Is het een eerlijke strijd, als je tegen kanker moet strijden, Als je familie je zo ziet lijden. wij zelf denken van niet, Het brengt veel pijn, onmacht en verdriet. Je vrouw en je zoon en overige familie hebben je los moeten laten, Waar jij nu over mag gaan waken. Wij wensen jou een goede reis,Vind vrede, liefde, rust in het paradijs.en we blijven proosten op je heel veel liefs patrick,mack,remon,melanie,larissa

Reacties


Meest recent

Tot de laatste druppel van energie

Samen lagen wij vaak in de clinch. Wij hadden niet dezelfde ideeën over het leven. Het enige wat wij deelde ...

Jolanda

1 november 2023

11 jaar geleden

Het voelt als was het gisteren ik mis je nog steeds .
Vaders

Wolfram

1 november 2023

lieve rene,
je was mijn jeugdmaatje,we hebben veel gelachen..... zochten mekaar altijd op tot de laatste paar jaar.
naar de bios,naar de kroeg tot z...

debbie

7 november 2012

Rene,

Al kende ik jou alleen via je zus Joke, je hebt gevochten tegen de meest vreselijke ziekte die er is!
Helaas heb jij de strijd op moeten gev...

Eline

5 november 2012

HEEL VEEL KRACHT EN STERKTE , IN DEZE MOEILIJKE TIJD ,MAAR OOK IN DE KOMENDE MAANDEN.
LIEVE GROETEN VAN MIRJAM.

Mirjam

5 november 2012

Veel te vroeg moest jij gaan
Midden in het leven.
Nog zoveel wou je geven.
Maar het lot sloeg toe.
Lang heb je niet mogen strijden.
Je zou aan de...

fam

5 november 2012

Wat was jij een kanjer Rene. je hebt nu je rust gevonden. ik heb 1 ding van je geleerd dat is niet zeuren maar geniet van elke minuut die je leven je ...

Annick

5 november 2012

Familie, Veel Sterkte gewenst in deze dagen

Dirk

4 november 2012

Mar, Henk en Joke.Ook Rene zijn vrouw en zoon
het is lang geleden
maar ik wou jullie heel veel sterkte wensen met dit groote verlies

heel veel l...

Henk

4 november 2012

Tante Mar, Joke en Henk,
Al is het heel erg lang gelden, ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Rene.
Liefs Bianca Nooteboom

Bianca

4 november 2012

Rene, ik zal mijn neefje missen.

Piet

4 november 2012

woorden schieten te kort, is zo'n uitdrukking. Steeds om rene te zien vechten of horen vechten, tijdens de telefoongesprekjes, vond ik soms heel moeil...

jolanda

3 november 2012

LIEVE RENE , WAT IK HOOR WAT HEB JE GEVOCHTEN .....ECHT KNAP ... GUN JE JE RUST NU...EN JE FAMILIE EN ZEKER JE MAM HEEL VEEL STERKTE EN LIEFS EN KRACH...

ineke

2 november 2012

Voor heel de familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

veel liefs

Tess en Roel

tess

2 november 2012

Mijn maatje rene heeft na 2½ jaar hard vechten tegen de kanker en alle pijnen heb je de strijd moeten opgeven helaas.
Nu heb jij gekozen voor euthana...

rich

2 november 2012

rust zacht.

audhoe

2 november 2012

De Memori van Rene delen


Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Rene ook hebben gekend.

Fotoalbum


Gallery foto
Gallery foto
Monument Rotterdam

Rene is verbonden aan de gedenkpagina van

Rotterdam

Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Rotterdam. Iedereen die Rene (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Foto van Rene

Een beetje houvast

Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.

Lees meer