Tiny de Kuyper
★ 4 november 1936 - ✝︎ Houten, 7 januari 2014
Er branden 158 kaarsen
'Als ik eens mijn ogen sluit en het leven vloeit er uit;
'En men vraagt, wat heb je met je leven gedaan?
'Was het vlot of was het statig? Was het goed of was het matig?
Och vergeef het mij maar, want ik heb mijn best gedaan'
'En men vraagt, wat heb je met je leven gedaan?
'Was het vlot of was het statig? Was het goed of was het matig?
Och vergeef het mij maar, want ik heb mijn best gedaan'
️
Reacties
Meest recent
Wilbert
13 januari 2014
De Memori van Tiny delen
Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Tiny ook hebben gekend.

Tiny is verbonden aan de gedenkpagina van
Houten
Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Houten. Iedereen die Tiny (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Een beetje houvast
Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.
Lees meer
Ik zal je missen Moe, vooral je lach...